2016. január 24., vasárnap

Ezt muszáj kiírnom magamból!

Sziasztok! El sem hiszem, hogy ilyen hosszú idő elteltével újra ebbe a blogba írok. A blogba, ami olyan sokat jelentett nekem hónapokkal ezelőtt. Ez volt a kedvencem és még mindig közéjük tartozik. Imádtam írni és azt is imádtam, hogy nem untam meg még a végére sem. De most nem azért írok, hogy ugyanazt elmondjam, amit már a búcsúban is megtettem.
Hihetetlen dolog ért az elmúlt hetekben. Én tényleg azt hittem, hogy már nem fognak érkezni kommentek ehhez a történetemhez, mivel már befejeződött, de mekkorát tévedtem. Sok érkezett az utóbbi időben. Szeretném minden kedves kommentelőmnek megköszönni kedves szavaikat, amikkel bearanyozták a napjaimat. Szinte mindig este vettem észre őket, így mosolyogva hajtottam párnára a fejem. Mindre válaszoltam, pedig nem terveztem, de megtettem. Megtettem, mert ha ti vettetek magatokon erőt, hogy megírjátok őket, akkor én is veszek és válaszolok rájuk. Köszönöm, minden kedves szavatokat. Komolyan mondom, nagyon megleptetek és el sem tudom mondani, hogy mit éreztem miközben olvastam őket. Örömöt, de nem ez a megfelelő szó, csak hát nem tudom hogyan fejezzem ki magam. Annyira aranyosak vagytok! Sokan írtátok, hogy szeretnétek még tőlem olvasni történeteket, hát én most itt összegyűjtöm nektek a most futó sztorijaimat, ha van kedvetek akkor nézzetek be. Remélem azokban sem fogok nektek csalódást okozni! Még egyszer nagyon köszönök mindent! Nem hittem volna, hogy ez lesz az a történet, ami ennyire megtetszik az embereknek, de örülök, hogy így lett!
Kívánok nektek csodaszép estét a nap további részében is!

Explosions - Harry Styles FF
Just one chance - Louis Tomlinson FF
Unexplainable - Harry Styles FF

Van még egy novellám, ami csak a wattpadon található, bár nem tudom mennyire mondható annak, mert előtte még sosem írtam, de ki tudja. Én inkább egy történet összefoglalásának mondanám.

Boldogság - novella

1 megjegyzés: